loading...

دانلود رایگان

دلایل پریود نشدن زنان به جز بارداری shafaonline.ir/fa/news/205567/دلایل-پریود-نشدن-زنان-به-جز-بارداری   13 آگوست 2018 ... هر خانمی که دچار تاخیر در پریود می‌شود فکر می&zwn

دانلود رایگان بازدید : 50 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)
دلایل پریود نشدن زنان به جز بارداری
shafaonline.ir/fa/news/205567/دلایل-پریود-نشدن-زنان-به-جز-بارداری
 
13 آگوست 2018 ... هر خانمی که دچار تاخیر در پریود می‌شود فکر می‌کند باردار است و می‌خواهد تست ... همه‌ی خونریزی‌ها نشانه عادت ماهیانه نیستند بخصوص در موقعیتی که مشکلی وجود دارد. ... 7 علت نامنظم شدن پریود و درمان پریود نامنظم ... سلام من دختری۱۷ساله هستم و چهار ماهه ک پریود نمیشم چاقم شدم ولی ب وزنم اضافع نشدم نمیدونم چرا پریود نشدم.
اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی باردار هستید
https://www.bartarinha.ir/fa/.../اگر-این-نشانه‌ها-را-دارید-یعنی-باردار-هستید
 
15 دسامبر 2019 ... درواقع کلیت مسئله این است که علائم اولیه بارداری در زنان متفاوت است. ... می‌گوید: « اولین علامت اصلی بارداری نداشتن عادت ماهانه برای یک یا چند دوره متوالی است. ... معرفی یک درمان خوب برای دردهای سیاتیک و ورم مفاصل ... کسی هست که بدون با وجود کیستم میشه باردار بود یا نه؟ ... دوستان چرا كسي سوالمو جواب نميده.
چرا پریود نمیشم ولی درد دارم؟
https://niniban.com/fa/news/185079/چرا-پریود-نمیشم-ولی-درد-دارم
 
17 اکتبر 2018 ... هرچی چک میکنم صبرمیکنم پریود نمیشم به شدت نگرانم ومیترسم ... عقب افتادن قاعدگی در صورتی که از عدم وجود حاملگی اطمینان داشته باشید، باید بررسی شود و اغلب با تزریق یک دارو ... کاربردهای سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌ها.
علايم پریودی دارم ولی پری نمیشم.ترشح سفیدم دارم.چرا؟ کسی بوده ...
https://www.ninisite.com/.../علايم-پریودی-دارم-ولی-پری-نمیشم-ترشح- سفیدم-دارم-چرا-کسی-بوده-اینجور
 
24 مه 2018 ... علائم پریودی دارم کمر درد و درد شکم.حس میکنم پریود اومده ولی میرم دستشویی ترشح کرم رنگه.تخمدونام تیر میکشه. امروز باید پری میومد ولی نیومده ...
علت کمردرد و عقب افتادن پریود | چرا با وجود علایم پریود نمیشم
https://nininama.com/عقب-افتادن-پریود-و-کمر-درد-کمر-درد-دارم/
 
3 آگوست 2018 ... اگر با وجود پریود منظم کمر درد دارید و همچنین زمان قاعدگی شما عقب افتاده می توانید از بیبی چک استفاده کنید. بهترین زمان برای آزمایش بارداری ...
چرا پریود نمیشم ؟ درد دارم ولی پریود نمی شوم
koodakan.akairan.com/koodak/hygiene.../news201791219411954522.html
 
12 سپتامبر 2017 ... ... چرا با وجود علایم پریود نمیشم دل درد دارم اما پریود نمیشم در خصوص علل عقب افتادن عادت ماهیانه گفت: عادت ماهیانه خونریزی است که به صورت منظم و ...
تاخیر در پریودی و هر آنچه که باید در مورد عقب افتادن پریود بدانید ...
https://www.mintapp.ir/late-period/
 
علاوه بر بارداری، دلایل بسیاری برای تاخیر در پریودی وجود دارد. ... توضیحات دکتر فائزه شهبازی در رابطه با تاخیر در پریود به عنوان یکی از علائم بارداری ... بنابراین از مصرف اشتباه و نادرست قرص های ضد بارداری پرهیز کنید، چرا که با مصرف نادرست ... چرا حامله نمیشم و چرا قاعدگیم میوفته هی جلو چکارباید کنم ممنون میشم جواب بدید.
نزدیک پریودم دل و کمر درد شدید میگیرم ولی پریود نمیشم بی بی چک هم ...
https://mamasite.ir/fa/questionandanswer/100455
 
20 مارس 2015 ... چرا سر موقعي كه درد دارم پريود نمي شم ؟سونو كردم گفتن كيست ندارم ،پس مشكل چيه ؟ نكنه آدنو هيپوفيز گرفتم !!من سابقه پريود نامنظم و ناباروري ندارم ...
بیمارانی که از شر ویروس کرونا خلاص نمی‌شوند - BBC News فارسی
https://www.bbc.com/persian/magazine-52588562
 
8 مه 2020 ... او گفت: " بازگشت علایم بیماری مثل یک قصه تکراری شده و من اصلا انتظارش ... بخشی از مشکل این است که ناشناخته‌های زیادی در مورد ویروس کرونا وجود دارد. از جمله این که چرا عده‌ای علایم ملایم بیماری را تجربه می‌کنند که فقط چند روز طول ...
چرا پریود نمیشم ؟ درد دارم ولی پریود نمی شوم با وجود علایم پریود
https://rouzegar.com/post-id=132962/why-not-time/
 
17 اکتبر 2018 ... استرس دارم ؟ رژیم دارم ولی چرا پریود نمیشم ؟ حامله ام ؟ چرا پریود نمیشم ؟ قرص ضد بارداری مصرف میکنم چرا پریود نمیشم ؟ کیست دارم چرا ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 4,486
  • بازدید کلی : 106,260